Od czerwca otwarte sale obsługi klientów w czterech śląskich oddziałach ZUS



Od 1 czerwca przywrócona zostanie standardowa obsługa klientów w oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz w podległych im inspektoratach i biurach terenowych.

Ze względu na utrzymujący się stan zagrożenia epidemicznego, w poniedziałki placówki te będą czynne tak jak w pozostałe dni tygodnia, czyli w godz. 8.00-15.00. Nadal do dyspozycji klientów pozostają skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy do załatwiania spraw przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jest to szybsza i wygodniejsza forma kontaktu i przesyłania dokumentów do ZUS. W razie pytań i wątpliwości dotyczących wypełniania wniosków z Tarczy Antykryzysowej można kontaktować się z ekspertami ZUS poprzez dodatkowe infolinie. Szczegółowe wyjaśniania dotyczące wsparcia ZUS dla przedsiębiorców są dostępne na naszej stronie internetowej w pliku Tarcza Antykryzysowa.

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Zakład Ubezpieczeń Społecznych