Zasady przyjmowania klientów do rejestracji pojazdów



W związku z zamknięciem wejścia głównego do budynku urzędu dla osób załatwiających  sprawy w Wydziale Komunikacji obowiązuje boczne wejście od ul. Parkowej (po prawej stronie od wejścia głównego – obok windy.

 
W przypadku przybycia do wydziału bez umówienia, wizyta odbywać się będzie w reżimie sanitarnym (jedna osoba przypada na jeden pokój obsługi). Obsługę w danym dniu bez oczekiwania na swoją kolejkę, zapewnią klientom bilety, które będą wydawane od godz. 7.30 przy bocznym wejściu . Pobierając bilet na określoną godzinę klienci unikną długiego stania w kolejce.
 
Należy podkreślić, że jeden bilet oznacza załatwienie jednej sprawy. Jeżeli klient zamierza zarejestrować dwa i więcej niż dwa pojazdy należy to wcześniej zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu: 32 28 36 150. Zostanie wówczas zaproponowana inna, dogodna forma załatwienia sprawy - mówi Alina Staciwa, Naczelnik Wydziału Komunikacji UM.
 
Rejestracja zakupionego w salonie, sprowadzonego z zagranicy oraz przerejestrowywanego pojazdu odbywa się w zarezerwowanym wcześniej przez internet terminie (https://bezkolejki.eu/umbytom/Reservation) lub telefonicznie pod numerem tel.: 32 28 36 132 lub 32 28 36 151. Wizytę w urzędzie można umówić za pośrednictwem strony internetowej (zdalnego kalendarza wizyt) lub telefonicznie na następne trzy dni kalendarzowe.

Liczba klientów obsługiwanych w danym dniu jest ograniczona. Na terenie budynku obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa.


Autor: AK