Uwaga mieszkańcy! Ważna informacja dla klientów Wydziału Komunikacji



W czwartek, 1 października zostanie zlikwidowana skrzynka podawcza Wydziału Komunikacji dla dokumentów do rejestracji pojazdów.

Nie będzie już konieczności składania dokumentów na dwa dni przed umówioną wizytą.  Komplet dokumentów wraz z wypełnionym wnioskiem, dokonaną opłatą do rejestracji oraz tablice należy przynieść na umówioną wizytę pobierając wcześniej bilet w biletomacie umieszczonym w holu głównym Urzędu Miejskiego.

Dla pozostałych dokumentów dotyczących zgłoszenia nabycia, zbycia, wymiany dowodu rejestracyjnego, dokonania demontażu pojazdu – będzie obowiązywał dotychczasowy sposób składania dokumentów w skrzynce podawczej przy wejściu głównym do Urzędu.

Od 1 października wydawanie biletów dla osób nieumówionych na dany dzień odbywać się będzie o godz. 8.00 przy bocznym wejściu do Urzędu (prawa strona- obok windy zewnętrznej).

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Archiwum UM Bytom