Nowa aplikacja dla kibiców Polonii



W poprzednim tygodniu zaprezentowano nowy kanał komunikacji sympatyków Polonii z klubem. Dzięki aplikacji kibice będą mogli między innymi robić zakupy, a procent z transakcji zostanie przekazany na bytomski klub.
 
Funkcjonalności jakie zawarte zostały w aplikacji, która jest oparta na systemie Sportbonus, to m .in. bieżące aktualności, galerie zdjęć, materiały video, terminarze meczów, tabele oraz relacje live ze spotkań drużyny w lidze czy sparingach. Przygotowano także tak zwaną ,,tablicę”, która pozwala na swobodne wymiany poglądów i rozmowy wszystkim sympatykom oraz Partnerom, będącym w aplikacji.

Model funkcjonowania aplikacji opiera się jednak przede wszystkim na zebraniu przez klub jak największej grupy firm oraz sklepów. Kibice integrują swoją kartę płatniczą z aplikacją, zapewniają firmom obrót, robią zakupy – stacjonarnie lub internetowo – sklep zarabia, a procent z każdej transakcji wędruje do klubowej kasy na realizację konkretnego celu. Aplikacja podzielona jest na sklepy internetowe i stacjonarne. Internetowe – to największe marki, jak Allegro, Pyszne.pl czy Media Expert. Stacjonarnych partnerów mamy na start około 20 i stale chcemy tą liczbę powiększać, by wspierać lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym okresie – opowiada Rafał Rymarz, marketing manager z bytomskiego klubu.

Zaletą aplikacji jest jej transparentność. Kibice wiedzą, w czym konkretnie pomagają klubowi oraz kiedy i jak klub korzysta z zebranych środków. Jego użytkownicy będą wiedzieć, ile udało nam się zebrać pieniędzy i co konkretnie za te środki kupiliśmy - zapewnia Rymarz. Wspólnie z sympatykami ustalono, że pierwszą intencją będzie zakup paczek świątecznych w ramach akcji Stowarzyszenia Kibiców Polonii  ,,Niebiesko-Czerwone Święta”. Klub wyznaczył kwotę 2500 złotych, którą chce uzbierać do 12 grudnia a paczki trafią do dzieci i młodzieży z oddziału szpitala dziecięcego w Bytomiu oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Autor: LB
Zdjęcia: Materiały prasowe