Mieszkańcy Bytomia skarżą się na brak decyzji podatkowych od Poczty Polskiej

W Bytomiu mieszkańcy zgłaszają problemy z doręczeniem decyzji podatkowych. Co się dzieje?
- Bytomscy mieszkańcy skarżą się na brak decyzji podatkowych
- Co zrobić w przypadku braku decyzji podatkowej?
W lutym Urząd Miejski w Bytomiu wysłał około 56 tysięcy decyzji podatkowych, jednak nie wszyscy mieszkańcy otrzymali swoje dokumenty. Zgłoszenia od zaniepokojonych obywateli napływają do urzędników, którzy są świadomi poważnych niedogodności.
Bytomscy mieszkańcy skarżą się na brak decyzji podatkowych
Mieszkańcy Bytomia zwracają uwagę, że nie dostali ani decyzji podatkowej, ani awiza, które pozwoliłoby im odebrać pismo w placówce pocztowej. W związku z tym Urząd Miejski apeluje do wszystkich, którzy nie otrzymali swoich dokumentów, aby zgłaszali reklamacje bezpośrednio w najbliższej placówce Poczty Polskiej. Zgodnie z przepisami, to właśnie Poczta Polska jest odpowiedzialna za dostarczenie tych ważnych informacji do mieszkańców.
Co zrobić w przypadku braku decyzji podatkowej?
Warto przypomnieć, że zgodnie z Ordynacją Podatkową, podatnicy mają 14 dni na uiszczenie płatności od momentu otrzymania decyzji. Jeśli ktoś ma wątpliwości co do wysokości podatku, może skontaktować się z Wydziałem Podatków i Opłat Lokalnych, który mieści się przy ul. Smolenia 35. Urzędnicy są gotowi udzielić wszelkich potrzebnych informacji.
Urząd Miejski przeprasza za wszelkie utrudnienia i zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu z doręczeniem decyzji podatkowych. Mieszkańcy mogą liczyć na wsparcie i pomoc w tej sprawie.
Według informacji z: Urząd Miejski Bytom
Autor: krystian