Wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe (marketing, reklama, PR) lub z obszaru kultury;
- minimum kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej w obszarze kultury);
- znajomości rynku marketingu, reklamy i najnowszych trendów;
- praktyczna znajomość zagadnień Public Relations;
- tzw. lekkie pióro: umiejętności pisania oraz redagowania tekstów;
- swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie;
- bardzo dobra znajomość mediów a także technik i narzędzi komunikacyjnych;
- kreatywne podejście do wykonywanych zadań;
- doskonała organizacja pracy;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- komunikatywności: łatwości w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu i utrzymywaniu profesjonalnych relacji;
- odpowiedzialności, rzetelności i samodzielności w działaniu;
- otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań;
- świetnej znajomości języka polskiego oraz w stopniu komunikatywnym języka angielskiego/niemieckiego.
Zainteresowanych aplikowaniem na to stanowisko prosimy o zapoznanie się ze szczegółami zamieszczonymi w dokumencie poniżej.