Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe  (marketing, reklama, PR) lub z obszaru kultury;
  • minimum kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej w obszarze kultury);
  • znajomości rynku marketingu, reklamy i najnowszych trendów;
  • praktyczna znajomość zagadnień Public Relations;
  • tzw. lekkie pióro: umiejętności pisania oraz redagowania tekstów;
  • swoboda wypowiedzi w mowie i w piśmie;
  • bardzo dobra znajomość mediów a także technik i narzędzi komunikacyjnych;
  • kreatywne podejście do wykonywanych zadań;
  • doskonała organizacja pracy;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • komunikatywności: łatwości w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu i utrzymywaniu profesjonalnych relacji;
  • odpowiedzialności, rzetelności i samodzielności w działaniu;
  • otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań;
  • świetnej znajomości języka polskiego oraz w stopniu komunikatywnym języka angielskiego/niemieckiego.

 

Zainteresowanych aplikowaniem na to stanowisko prosimy o zapoznanie się ze szczegółami zamieszczonymi w dokumencie poniżej.