Czy w najbliższym czasie zostaną zmienione zasady obsługi klientów Urzędu Skarbowego i Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego? Z takim pytaniem w imieniu mieszkańców Bytomia, prezydent Mariusz Wołosz zwrócił się do tych instytucji.
Epidemia koronawirusa na długi czas sparaliżowała wiele obszarów życia. Trudności z załatwieniem formalności wciąż zgłaszają klienci, mający problem wyrobienie paszportu lub sprawami w urzędach skarbowych.
Do Urzędu Miejskiego w Bytomiu wpływają zapytania oraz skargi dotyczące sposobu funkcjonowania Punktu Paszportowego przy ul. Parkowej 2 oraz bytomskiego Urzędu Skarbowego w Bytomiu. Ponieważ są to jednostki niezależne od gminy Bytom ( Punkt Paszportowy podlega Śląskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu, a Urząd Skarbowy bezpośrednio Ministerstu Finansów), miasto zwróciło się z prośbą o odpowiedź, kiedy zmienione zostaną zasady obsługi klientów.
W oczekiwaniu na informacje, prosimy mieszkańców o cierpliwość i wyrozumiałość.
Epidemia koronawirusa na długi czas sparaliżowała wiele obszarów życia. Trudności z załatwieniem formalności wciąż zgłaszają klienci, mający problem wyrobienie paszportu lub sprawami w urzędach skarbowych.
Do Urzędu Miejskiego w Bytomiu wpływają zapytania oraz skargi dotyczące sposobu funkcjonowania Punktu Paszportowego przy ul. Parkowej 2 oraz bytomskiego Urzędu Skarbowego w Bytomiu. Ponieważ są to jednostki niezależne od gminy Bytom ( Punkt Paszportowy podlega Śląskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu, a Urząd Skarbowy bezpośrednio Ministerstu Finansów), miasto zwróciło się z prośbą o odpowiedź, kiedy zmienione zostaną zasady obsługi klientów.
W oczekiwaniu na informacje, prosimy mieszkańców o cierpliwość i wyrozumiałość.
Autor: AK