Regularna komunikacja z klientem to podstawowy wymóg, który sprawia, że możemy cieszyć się zadowolonym gronem odbiorców naszych produktów oraz usług. Jednak w jaki sposób podnieść jej standard? Zobaczmy.
Wysyłka SMS – jak działa?
Wysyłka SMS to proces, za pomocą którego wysyłamy masową wiadomość do wielu numerów telefonów. W ten sposób pozostajemy w kontakcie z osobami, które nie tylko są naszymi klientami, ale również potencjalnymi konsumentami. Wszystko przez bazę danych, którą posiada duża część firm.
Bazę danych można w łatwy sposób zbudować poprzez różnego rodzaju newslettery lub akcje promocyjne, podczas których klienci wyrażają zgodę na wysyłanie im powiadomień marketingowych.
Wysyłka SMS – co można tam umieścić?
Przez wysyłkę SMS możemy między innymi przekazać klientom nową ofertę oraz niedawno wprowadzone usługi. To także szansa na poinformowanie odbiorców o założeniu nowej strony internetowej lub sklepu online. Klienci mogą bezpośrednio przejść do danej witryny i zobaczyć co się na niej znajduje.
Wysyłka SMS to przede wszystkim uniwersalność, która pozwala nam przekazać dalej różne treści. Jest to dobre działanie marketingowe, które przyciągnie do nas różnych klientów z okolic. Warto inwestować w takie rozwiązania, ponieważ są one skuteczne. Obsługa systemu wysyłki SMS nie jest skomplikowana. Wystarczy przejść krótki szkolenie przeprowadzane przez profesjonalistów. Pomocna będzie możliwość ustawienia cyklicznych powiadomień SMS.