Obwieszczenie Prezydenta Miasta Bytomia
Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 162 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.), podaję do publicznej wiadomości, że w dniu 14 września 2023 roku na wniosek Pana Michała Kubińskiego działającego na podstawie pełnomocnictwa nr 629 udzielonego przez Prezydenta Miasta Bytomia, zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:
Rozbudowa skrzyżowania ulic Dąbrowa Miejska i Celna wraz z budową drogi dojazdowej w Bytomiu.
Inwestycją objęte są następujące nieruchomości o numerach ewidencyjnych działek (podkreślone zostały działki podlegające podziałowi):
Bytom, obręb Bytom, karta mapy 62: 66/12,
Bytom, obręb Bytom, karta mapy 63: 21, 218/9, 27/8, 226/75,
Bytom, obręb Bytom, karta mapy 65: 86/4, 88/14, 10, 92/15, 91/15, 93/15, 95/7, 90/14, 87/14, 82/4, 102/13, 68/11,
Bytom, obręb Bytom, karta mapy 66: 35/7, 21/4,
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z inspektorem prowadzącym sprawę pod numerem telefonu: 32 78 68 302 w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Bytomiu, ul. Parkowa 2 pok. 302, w godzinach 9.00 - 14.00 (w poniedziałek 9.00 - 17.00), a ponadto wypowiadać się co do zebranych dowodów i materiałów oraz składać wnioski i zastrzeżenia, w terminie 21 dni od dnia opublikowania niniejszego obwieszczenia.
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.
z up. Prezydenta Miasta
Natalia Feliks
Kierownik Referatu Pozwoleń Budowlanych
Wydziału Architektury