Zasady przyjmowania klientów do rejestracji pojazdów



W związku z zamknięciem wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego, osoby załatwiające sprawy w Wydziale Komunikacji obowiązuje boczne wejście od ul. Parkowej (po prawej stronie od wejścia głównego – obok windy zewnętrznej).

W przypadku przybycia do wydziału bez ustalonego wcześniej terminu, wizyta odbywa się w reżimie sanitarnym (1 osoba przypada na jeden pokój obsługi). W celu zapewnienia obsługi w danym dniu (bez konieczności oczekiwania na swoją kolejkę) będą wydawane na dany dzień bilety z podaną godziną obsługi od godz. 7.30 przy bocznym wejściu.

- Jeden bilet – oznacza załatwienie 1 sprawy;
- Liczba klientów  (wydanych biletów na dany dzień ) jest ograniczona;
- Poniedziałek – 30 sztuk;
- Wtorek, Czwartek, Piątek -  22 sztuk;
 - Środa – 15 sztuk.

Dla pojazdów  nowych (zakupionych w salonie lub sprowadzonych z zagranicy istnieje możliwość umówienia wizyty telefonicznie) pod numerem tel. 32 28 36 132  – umawianie wizyt wyłącznie na dany tydzień - liczba klientów ograniczona.

Jeżeli klient zamierza zarejestrować dwa i więcej  niż dwa pojazdy należy to wcześniej zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu:  32 28 36 150. Zostanie zaproponowana inna, dogodna forma załatwienia sprawy.

Rejestracja zakupionego w salonie, sprowadzonego z zagranicy oraz przerejestrowywanego pojazdu odbywa się  w zarezerwowanym wcześniej poprzez Internet terminie - rezerwacji można dokonywać TUTAJ

Jednocześnie informujemy, że w związku z ogłoszonym stanem epidemii został wydłużony do 180 dni termin na:
- zarejestrowanie pojazdu niebędącego pojazdem nowym sprowadzonym z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej  
- zawiadomienie starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego.

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Archiwum UM Bytom