Ogłoszenie/zawiadomienie stron o zebranych dowodach i materiałach w sprawie przed wydaniem decyzji

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), zawiadamia się strony, iż zebrano wystarczające dowody i materiały w postępowaniu administracyjnym, wszczętym na wniosek na wniosek Pana Bartosza Kańtoch, działającego pod firmą SWECO Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-829) przy ul. Franklina Roosvelta 22 - Pełnomocnika inwestora, tj. Prezydenta Miasta Zabrze, przekazany zgodnie z postanowieniem Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach z dnia 13 sierpnia 2021 r., sygn. SKO.OSW/41.9/375/2021/10877/KK, w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko pn.: „Budowa drogi łączącej KSSE (ul. Goduli) z autostradą A1 w Zabrzu (ul. Witosa)”.

W związku z powyższym, informuje się, że zainteresowane strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Parkowej 2 - Wydział Inżynierii Środowiska - Referat Ochrony Środowiska i Energetyki, pok. 340 (II piętro), w godzinach pracy Urzędu, tj.: poniedziałek 7.30 - 17.30, wtorek - piątek 7.30 - 15.00,

z możliwością wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, co do zebranych dowodów
i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w terminie do 7 dni, od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Parkowej 2, na stronie internetowej www.bytom.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej, w terminie od dnia 17 maja 2022 r. do dnia 31 maja 2022 r.

z up. Prezydenta Miasta

(-) Marek Przepióra

Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Energetyki

Wydziału Inżynierii Środowiska