Filiżanka z nadrukiem czy kubek? Co wybrać?

Spośród ogromu dostępnych gadżetów reklamowych, ceramika logowana jest jedną z najtrafniejszych opcji. Użyteczna – będzie więc na bieżąco przypominała kontrahentom o Twojej firmie. Ładna – dostarczy więc dodatkowo wrażeń estetycznych. Niedroga – więc nie obciąży nadmiernie twojego budżetu marketingowego. Co najlepiej wybrać – logowany kubek czy filiżankę z nadrukiem? W jakich sytuacjach będą one użyteczne i czy są one swoimi zamiennikami?

Gdzie może się przydać ceramika reklamowa?

Logowane kubki i filiżanki mają mnóstwo zastosowań, należą bowiem do najbardziej pożądanej grupy gadżetów – a mianowicie do przedmiotów użytkowych. Praktyczność idzie w parze z oszczędnością – ceramika reklamowa jest efektowna ale jednocześnie niedroga. A ponieważ wszyscy pijemy kawę, herbatę i zioła, to zapotrzebowanie na kubki i filiżanki występuje nieustannie – co jakiś czas któryś się rozbije lub wyszczerbi i wymaga zastąpienia nowym egzemplarzem.

Ceramika reklamowa sprawdza się jako prezent dla klienta, wysłany z okazji większych zakupów, świąt czy rocznicy działania firmy. Można ją zabrać na targi i rozdawać gościom stoiska. Można dołączać kubek jako gratis do zakupu innego produktu. Wreszcie można po prostu użytkować filiżanki na miejscu, w firmie – w pokoju socjalnym, kuchni czy na stołówce. Naczynia są również niezbędne, jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnię czy inny lokal, w którym twoi klienci mogą się napić kawy.

Pytanie nie brzmi więc, czy warto kupować ceramikę reklamową, ale raczej co wybrać – filiżankę czy kubek? Nadruk czy grawer? Bogaty czy subtelny wzór? W tym przypadku wiele zależy od przeznaczenia, od okazji i od rodzaju biznesu.

Kubek z nadrukiem – na targi i na pracowniczą stołówkę

W domu większość z nas używa kubków. Wywołują one ciepłe skojarzenia – z czasem wolnym, bezpieczeństwem, rodzinnym ciepłem. Wielu z nas wybiera również kubek jako naczynie używane do picia kawy lub herbaty w pracy – z przyzwyczajenia albo z uwagi na jego objętość, najczęściej większą niż w przypadku filiżanki. Wszystkie te czynniki sprawiają, że to właśnie kubki logowane należą do najczęściej wybieranych gadżetów reklamowych. Gdzie sprawdzą się najlepiej?

Przede wszystkim – w twojej firmowej kuchni. Dzięki dostępowi do logowanych kubków, pracownicy będą mieli poczucie, że związali się z poważnym przedsiębiorstwem, dbającym o ich dobre samopoczucie. Kubek kawy można wypić przy biurku lub podczas przerwy na obiad w pracowniczej stołówce. Pełni on więc podobną rolę, jak w domu – nie tylko pozwala na uzupełnienie brakujących płynów, ale także na zacieśnienie więzi międzyludzkich. Nie zaszkodzi, jeśli kubek z logo podarujesz każdemu pracownikowi – aby pijąc kawę w domu pamiętał o tym, że pracuje w przyjaznej firmie.

Kubek to również niezastąpiony gadżet do rozdawania podczas różnych imprez – firmowych dni otwartych czy branżowych targów. Ci z gości, którzy poważniej zainteresują się ofertą, powinni otrzymać drobiazg, który przypomni im później o przedsiębiorstwie i skłoni do wysłania zapytania lub złożenia zamówienia. Kubki to idealna opcja – są jednocześnie użyteczne, jak i niedrogie – z ich pomocą dotrzesz więc do wielu potencjalnych klientów, a na dodatek zmieścisz się w budżecie.

Filiżanka z nadrukiem – na oficjalne spotkanie i jako prezent dla wyjątkowego kontrahenta

Filiżanki stanowią mniej popularny gadżet niż kubki, ponieważ również w domu nie korzystamy z nich aż tak często. Są jednak okazje, podczas których to właśnie te naczynia sprawdzą się o wiele lepiej. Przede wszystkim mogą one być dyskretnym nośnikiem reklamy podczas poważniejszych, oficjalnych spotkań. Jeśli zapraszasz przedstawicieli aktualnego lub potencjalnego kontrahenta do siedziby firmy, podaj im herbatę i kawę w filiżankach ozdobionych delikatnym logotypem – dzięki temu subtelnie podkreślisz swój profesjonalizm.

Również w formie prezentu, filiżanki są bardziej eleganckie niż kubki – sprawdź dostępne modele na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/. Pojedyncza, ładnie opakowana filiżanka lub cały zestaw są więc idealnym prezentem dla ważniejszego klienta – jednocześnie estetycznym i niezobowiązującym.

Oczywiście kubki i filiżanki bardzo często bywają używane zamiennie – wiele zależy od indywidualnych preferencji. Dlatego jeśli masz możliwość, najlepiej zaopatrzyć się w oba typy gratisów, jak również w pasujące do nich logowane szklanki czy podstawki.