Uwaga! Kancelaria UM wydłuża godziny pracy



W naszym mieście trwa doręczanie mieszkańcom m.in. decyzji o wysokości podatku od nieruchomości. Na ten wzmożony czas pracy Urząd Miejski w Bytomiu wydłuża godziny otwarcia kancelarii przy ul. Smolenia 35, a także uruchamia ją w wybrane soboty. Także w soboty otwarta będzie kancelaria przy ul. Parkowej 2.

Kancelaria Urzędu przy ul. Smolenia 35, parter


Na podstawie otrzymanego awiza, przesyłki w sprawie decyzji podatkowej, należy odbierać przy ul. Smolenia 35. Od czwartku, 27 lutego 2020 r. do 27 marca 2020 r. w dni robocze kancelaria będzie czynna od 7.30 do 17.30. Z awizem w sprawie wysokości podatku od nieruchomości będzie można przyjść do kancelarii także w następujące soboty:

29 lutego
w godzinach od 9.00 do 14.00.
7 i 14 marca w godzinach od 9.00 do 14.00.

Kancelaria Urzędu przy ul. Parkowej 2, pok. 122


Jeśli jeszcze nie otrzymaliśmy pisma w sprawie decyzji podatkowej, można odebrać je osobiście w Kancelarii Urzędu przy ul. Parkowej 2, w pokoju 122  w następujące soboty:

29 lutego w godzinach od 9.00 do 14.00.
7 i 14 marca w godzinach od 9.00 do 14.00.

Powyższe informacje dotyczą tylko i wyłącznie odbioru osobistego decyzji w sprawie wysokości podatku od nieruchomości.

Autor: AK
Zdjęcia: arch. UM Bytom