Gmina Bytom przejęła od Bytomskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. infrastrukturę służącą do odprowadzania wód opadowych i roztopowych. Do końca marca 2021 roku obsługa klientów w zakresie kancelaryjno-biurowym pozostanie w gestii spółki.
Dla mieszkańców i inwestorów oznacza to, że do końca marca takie sprawy jak: zlecenie na wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,uzgodnienie projektu technicznego czy zlecenie nadzoru i odbioru końcowego przyłącza kanalizacyjnego deszczowego i/lub urządzeń kanalizacyjnych, w dalszym ciągu realizuje BPK.
Do dyspozytora BPK Sp. z o.o. nadal można zgłaszać awarie infrastruktury służącej do obierania wód opadowych i roztopowych. Numer telefonu do dyspozytora, pod którym należy zgłaszać awarie to 994.
Wszystkie wnioski dotyczące „deszczówki” złożone przed datą przejęcia od BPK przez gminę infrastruktury służącej do odprowadzania wód opadowych i roztopowych, w imieniu nowego właściciela (gminy Bytom) będą uzgadniane przez pracowników BPK.
Wzory wniosków inicjujących sprawy związane z „deszczówką” znajdują się na stronie BPK pod linkiem https://bpk.pl/content/pliki-do-pobrania oraz w zakładce „deszczówka” znajdującej się pod linkiem https://bpk.pl/content/deszczowka.
Pliki do pobrania
Zlecenie na wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej
Uzgodnienie projektu technicznego
Zlecenie nadzoru i odbioru końcowego przyłącza kanalizacyjnego deszczowego i/lub urządzeń kanalizacyjnych
Autor: AK