UM Bytom: Filmy, muzyka, rozrywka - interwencje Prezesa UOKiK 4/08/2021

1 min czytania

Usterki uniemożliwiające oglądanie gali na żywo, przedpremierowy odcinek programu z opóźnieniem? W takich sytuacjach ważne, żeby przedsiębiorca szybko reagował na problem i miał dla konsumentów konstruktywne rozwiązania.

Firma musi też rzetelnie informować o warunkach oferty - nie może np. stwarzać wrażenia, że usługa jest bezpłatna, jeśli tak nie jest. Prezes UOKiK przeprowadził 4 interwencje na rynku usług medialnych. W efekcie przedsiębiorcy usunęli nieprawidłowości, a konsumenci otrzymali rekompensaty.

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafiły sygnały dotyczące nieprawidłowości w dostępie do filmów, muzyki czy programów rozrywkowych oferowanych przez FAME MMA, TIDAL, TVN (serwis Player.pl) oraz UPC Polska (UPC NA ŻĄDANIE). Prezes UOKiK sprawdził, jak przedsiębiorcy poradzili sobie z usuwaniem nieprawidłowości, w szczególności weryfikując, czy konsumenci otrzymali adekwatne rekompensaty. Wszystkie interwencje przyniosły pozytywny skutek dla konsumentów, niektóre spółki już wcześniej same podjęły próby naprawy sytuacji.

Więcej na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Miejski w Bytomiu, bytom.pl/aktualnosci/index/Filmy-muzyka-rozrywka-interwencje-Prezesa-UOKiK/idn:35498

Autor: krystian