Dziś, 6 września, startuje ogólnopolska kampania społeczna Prezesa UOKiK pod hasłem „Policz i nie przelicz się!”. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega w niej przed ryzykiem utraty oszczędności i apeluje o rozważne podejmowanie decyzji inwestycyjnych i finansowych.

Zanim zdecydujesz ― policz i nie przelicz się!

Ryzyko wiąże się z każdą inwestycją. Jest tym większe, im wyższego oczekujesz zysku oraz im mniej przemyślane podejmujesz decyzje. Aby zwrócić uwagę społeczeństwa i zwiększyć świadomość na ten temat, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny zainicjował kampanię pod nazwą „Policz i nie przelicz się!”, która rozpoczyna się dziś. Ostrzega w niej przed ryzykiem utraty oszczędności i apeluje o rozsądne decyzje finansowe.

Więcej na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów