Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów w czterech oddziałach ZUS na Śląsku



Od 22 do 29 maja  - w związku z sytuacją epidemiczną w województwie śląskim - w Oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu, Zabrzu oraz w podległych tym oddziałom inspektoratach i biurach terenowych nie będzie realizowana bezpośrednia obsługa klientów.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem - do skrzynek na dokumenty.

Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
•    Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn-pt) - w sprawach ogólnych.

Dodatkowe numery telefoniczne :
•    nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem;
•    nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 - od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej.
 

Autor: Tomasz Sanecki
Zdjęcia: Zakład Ubezpieczeń Społecznych