Notesy na spirali: podręczne gadżety reklamowe

Do zanotowania adresu, wykonania podręcznych obliczeń, zapisania ważnych informacji podczas szkolenia – notesy na spirali mają bardzo szerokie zastosowanie. Gdy szukasz pomysłu na gadżet firmowy, pomyśl o zamówieniu takich notatników ze swoim logo! Gadżety firmowe to pełna gama produktów. Wśród nich największym zainteresowaniem cieszą się kubki, koszulki, długopisy, czyli podręczne i praktyczne przedmioty, które używane są na co dzień. Do tej kategorii zaliczane są także rozmaite artykuły papiernicze, w tym notesy na spirali, inaczej określane jako kołonotatniki, które można kupić w różnorodnych wariantach. Co wybrać? Gdzie je zamówić?

Notesy na spirali – warianty

Drukarnie wykonujące notesy reklamowe na spirali oferują swoim klientom dostęp do pełnej gamy wariantów tych artykułów, dlatego można dopasować je indywidualnie do swoich potrzeb i budżetu. Notesy ze spiralami oferowane są w różnych wariantach kartek – najczęściej 50 sztuk oraz 100 sztuk kartek. Wykończone są sztywną okładką, która dobrze zabezpiecza wnętrze. Spirala może być umieszczona wzdłuż dłuższego albo krótszego boku. Najpopularniejsze formaty notatników na spirali to A6, A5 oraz A4. Format można dopasować do celu realizacji materiałów. Przykładowo, na konferencje i szkolenia często wybiera się notatniki A4 oraz A5, natomiast wtedy, gdy notesy na spirali mają służyć do podręcznych notatek, sprawdzi się mniejszy format A6.

Znakowanie notesów na spirali

Aby notes na spirali mógł spełnić swój cel, czyli promować firmę, powinien być też odpowiednio znakowany, czyli spersonalizowany. Znakowanie polega na wykonaniu na okładce nadruku technika offsetową lub cyfrową w zależności do liczby zamówionych egzemplarzy. Najczęściej notesy na spirali uzupełniane są o logo, ale również można umieścić na nich inne informacje o firmie, na przykład zdjęcie jej siedziby, produktów, adres działalności.

Gdzie zamówić reklamowe notesy na spirali?

Personalizowane notesy na spirali można obecnie zamówić bezpośrednio w drukarniach zajmujących się ich przygotowywaniem. Można także skorzystać z usług agencji reklamowych.

Zamówienia mogą być też składne online. W tym przypadku należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie drukarni, podając szczegóły zlecenia, dodać projekt, a potem dokonać wpłaty. Czas realizacji zamówienia wynosi najczęściej od 7 do 10 dni roboczych. Wybrane drukarnie wykonują również projekty graficzne na zamówienie klienta, dlatego mogą zaoferować wtedy kompleksową obsługę. Gdy usługa ta nie jest dostępna, projekt należy zamówić u grafika.