Wybór gadżetu reklamowego, do wręczenia szerszemu gronu odbiorców na targach lub branżowym evencie wbrew pozorom nie jest tak prostym zadaniem, jak można by przypuszczać. Kluczowe jest, aby był on funkcjonalny, ale przy tym miał ciekawy design oraz był opatrzony logiem lub sloganem firmy. Dobrze w tej roli sprawdzają się notesy reklamowe. Zobacz dlaczego.

Notesy firmowe z logo zalicza się do tej grupy przedmiotów, które są chętnie wykorzystywane przez osoby nimi obdarowywane. Są one zdecydowanie lepszym pomysłem od kubków czy organizerów biurowych. Notatniki reklamowe pozwalają umieścić na okładce dowolną grafikę lub tekst. Ich atrakcyjny wygląd przyciąga uwagę, przez co notatnik firmowy staje się praktycznym gadżetem. Notesy reklamowe dostępne są w wielu opcjach, których przykłady prezentuje między innymi OpenGift.

Notatniki dla firm – jaki wariant wybrać?

Szeroki wybór gadżetów, jakimi są notatniki z nadrukiem, pozwala na dostosowanie ich do wymagań każdej firmy. Mogą one mieć charakterystyczne klejenie po dłuższej lub krótszej krawędzi, a także być wyposażone w system spiralowy, który dodatkowo wpływa na nowoczesny design projektu. Zależnie od oczekiwań wizualnych takie notesy reklamowe można dostosować pod względem rozmiaru i objętości.

Notes z długopisem

Notes z długopisem

Okładka notesu stanowi idealną przestrzeń, którą wykorzystuje się w celach reklamowych. Zamawiający ma możliwość umieszczenia na niej praktycznie dowolnej grafiki lub tekstu wraz z logotypem swojej firmy. Im ciekawszy projekt, tym większe zainteresowanie i większa chęć skorzystania z notesu. To przekłada się na szeroki zakres odbiorców, którzy dostrzegą charakterystyczne logo i zainteresują się daną marką.

Dlaczego notesy reklamowe to doskonała inwestycja?

Gadżet firmowy w postaci notatnika to popularny, a jednocześnie niezbyt kosztowny upominek, którym możesz obdarować swoich stałych klientów. Możesz go też wykorzystać na eventach, jako prezent dla osób odwiedzających Twoje stoisko. Nakład finansowy ponoszony przez zamawiającą firmę w porównaniu do zysków, jakie może ona osiągnąć dzięki nowym klientom, jest zdecydowanie niższy wydatki ponoszone na tradycyjną reklamę w mediach społecznościowych, na ulotkach czy bilbordach. Notesy firmowe z logo jako upominek na różnych eventach to również mało agresywna forma promocji. Konsumenci zwykle są zirytowani, kiedy znajdują za wycieraczką samochodu kolejne ulotki, które i tak wylądują w koszu. Denerwuje ich także, kiedy ulubiony program czy film na platformie internetowej jest przerywany reklamą.

Notatnik z nadrukiem stanowi zatem doskonałą formę promocji dla współczesnego odbiorcy. Kluczowy jest jednak sam proces projektowania oraz późniejszego wykonania.

Elegancki notes ze skórzaną oprawą

Elegancki notes ze skórzaną oprawą

Czy notatnik reklamowy można wykonać samodzielnie?

Samodzielne wykonanie gadżetu nie zawsze jest możliwe, a nawet jeśli – bywa to problematyczne. Zlecając wykonanie gadżetu, warto więc zwrócić uwagę na wybór odpowiedniego wykonawcy. Czym kierować się podczas podejmowania tak ważnej decyzji? Najważniejsza będzie opinia użytkowników, którzy już zaufali firmie. Nie bez znaczenia jest jednak możliwość sprawdzenia dotychczasowych realizacji w celu upewniania się, że można liczyć na rzetelną usługę.

Firma realizująca zlecenie oprócz doświadczenia powinna dysponować także niezbędnymi narzędziami, które pozwalają na wykonanie nadruku wysokiej jakości – jest to szczególnie ważne, kiedy ma on przedstawiać nie tylko napis, ale również grafikę z wieloma szczegółowymi elementami.