Obwieszczenie

Zawiadomienie

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą kpa, w nawiązaniu do art. 74 ust. 3 ustawy zdnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w związku z prowadzonym - na wniosek przedłożony przez Panią Jolantę Domirską, będącą Pełnomocnikiem Inwestora, tj. spółki TAURON Zielona Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-114) przy ul. ks. P. Ściegiennego 3 - postępowaniem administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą w rejonie alei Jana Pawła II w Bytomiu” zawiadamia się strony, że zgodnie z art. 50 § 1 ustawy kpa, wezwano wnioskodawcę do ustosunkowania się do pisma Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach z dnia 27 stycznia 2023 r., w zakresie złożenia wyjaśnień dotyczących opracowanej karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz późniejszego uzupełnienia, w związku z prowadzonym przez ww. organ postępowaniem w sprawie wydania opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby - co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowiska.

Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bytomiu przy ul. Parkowej 2, na stronie internetowej www.bytom.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej, w terminie od dnia 2 lutego 2023 r. do dnia 16 lutego 2023 r.

Podpisał

z up. Prezydenta Miasta

(-) Marek Przepióra

Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Energetyki

Wydziału Inżynierii Środowiska