Płatności za pomocą aplikacji, funkcje zgłaszania awarii oraz śledzenie stanu jej realizacji. Takie możliwość daje nowa wersja internetowego biura obsługi klienta uruchomiona przez spółkę ZBM - TBS.

Mobilna Internetowa Obsługa Kontrahenta to nowoczesna i kompleksowa platforma do wymiany informacji między zarządcą a jego kontrahentami - zarówno lokatorami, najemcami, właścicielami, jak i dostawcami usług. Dzięki temu wiele spraw można załatwić bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Dzięki nowej aplikacji wszelkie zgłoszenia widnieją w systemie i docierają do wszystkich zainteresowanych stron. Mieszkańcy i ich administratorzy komunikują się ze sobą w sposób szybki i dostępny z każdego miejsca.

- Nasza spółka przechodzi obecnie wiele zmian, których celem jest podwyższenie standardów obsługi naszych klientów - mówi Andrzej Maciak, prezes zarządu ZBM-TBS Sp. z o.o. - IOK to kolejny krok do szybszej i efektywniejszej obsługi wspólnot.

Bezpośrednie przelewy z aplikacji

Nowa platforma łączy w sobie wszystkie te funkcje i usługi, po które na co dzień sięgają klienci ZBM-TBS Sp. z o.o. Wystarczy się zalogować, by sprawdzić swoje saldo, skontaktować się z administratorem lub zgłosić awarię (a także śledzić przebieg realizacji zgłoszenia).

W nowej wersji IOK możliwe są też bezpośrednie przelewy z aplikacji. Działa też funkcja powiadomień, która może informuje o terminach płatności, podania stanu licznika lub konieczności oddania głosu na uchwałę we wspólnocie mieszkaniowej. Za pośrednictwem aplikacji możliwa jest też akceptacja faktur od dostawców i tworzenie ogłoszeń przez członków zarządu wspólnoty.

- Uruchomienie aplikacji właśnie teraz to jednocześnie odpowiedź na potrzebę nowoczesnej obsługi klienta i panującą sytuację - tłumaczy Andrzej Maciak - Chcemy być blisko obsługiwanych przez nas wspólnot, a pandemiczne obostrzenia zmusiły nas do ograniczenia kontaktów. Dzięki nowemu narzędziu zarówno klienci, jak i nasi administratorzy, mogą być pewni, że wspólne działania są realizowane zgodnie z planem.

Jak korzystać z aplikacji

Logowanie do internetowego biura obsługi klienta ZBM-TBS Sp. z o.o. jest dostępne przez stronę: www.zbm-tbs.pl za pomocą dotychczasowego loginu i hasła. Aplikacja dostosowuje się do każdego typu urządzeń (komputery, tablety, telefony) i działa na wszystkich systemach operacyjnych.