Niezależnie od tego, czy jesteś informatykiem, dentystą, hydraulikiem, agentem nieruchomości, czy przedstawicielem jakiegokolwiek innego biznesu - ważne jest, aby zrozumieć, czym jest lokalne SEO oraz jak i dlaczego Twój lokalny biznes będzie wyświetlany użytkownikom w wynikach wyszukiwania. Sprawdź najlepsze Pozycjonowanie Bydgoszcz
W trakcie budowania strategii lokalnego SEO i uczenia się, czym ono tak naprawdę jest, ważne jest, aby zrozumieć czynniki, które bezpośrednio na nie wpływają. Oto trzy główne elementy, za sprawą których firmy pojawiają się w lokalnych wynikach wyszukiwania:
1. Bliskość
Bliskość oznacza, jak blisko od lokalizacji osoby wyszukującej znajduje się Twoja firma. Google ma tendencję do generowania list, które są najbliżej użytkownika. Tego czynnika nie możesz kontrolować, ale warto wziąć go pod uwagę podczas optymalizacji profilu biznesowego Google pod kątem wyszukiwania lokalnego. Wymienienie obszaru usług w swoim profilu biznesowym Google to świetny sposób na zapewnienie, że pojawisz się w wyszukiwaniach lokalnych w swojej okolicy.
2. Trafność
Google generuje również wyniki na podstawie trafności. Twoja trafność zależy od zapytania oraz produktów lub usług, które oferujesz. Jeśli ktoś szuka burgerowni, Google sporządzi listę firm, które oferują burgery.
3. Opinie
Niezwykle ważne jest to, co inni klienci mówią o Twoich produktach lub usługach. Na liście Google, jest to w formie ocen od jednej do pięciu gwiazdek, plus komentarze użytkowników lub recenzje. Google chce pokazywać miejsca z doskonałymi ocenami, aby pomóc ludziom znaleźć najlepszą firmę dopasowaną do ich potrzeb.
Tworząc swoją strategię lokalnego SEO, musisz pamiętać o tych trzech czynnikach. Twoje lokalne SEO wpływa na pozycję Twojej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania.