Szuflady służbowego biurka nie domykają się z powodu ogromnej liczby gadżetów reklamowych? Kolejny długopis, smycz, czy też kubek nie będą więc najlepszym pomysłem na zakup. Na co warto więc postawić przy kolejnych gadżetach reklamowych? Stemple! To jedne z najbardziej popularnych i najczęściej wykorzystywanych gadżetów firmowych, które pozwalają na określenie tożsamości przedsiębiorstwa. Jeśli jednak, zastanawiasz się, czy posiadanie tego rodzaju elementów wyposażenia Twojej firmy jest konieczne, nie musisz się obawiać. Choć niektóre urzędy i instytucje mogą wymagać od Ciebie pieczątki zdarza się to niezwykle rzadko. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z artykułem na łamach którego, przybliżymy najbardziej istotne kwestie związane z przydatnymi gadżetami firmowymi! Skupiając się w dużej mierze na stemplach i pieczatkach.

Dlaczego warto mieć pieczątkę?

Z perspektywy czasu, wielu przedsiębiorców docenia możliwość posiadania pieczątki firmowej. Bez cienia wątpliwości, stemple stanowią duże ułatwienie dla firm w kwestii dopełniania wszelkich formalności. Jeśli nie zaopatrzymy się w pieczątkę firmową, możemy liczyć już na pierwsze problemy podczas rejestracji naszej działalności gospodarczej w urzędzie. Bardzo często, przedsiębiorcy mieć będą styczność z dokumentami, które zawierają dokładnie określoną rubrykę zatytułowaną jako miejsce na “pieczęć i podpis przedsiębiorcy”. Co prawda, istnieje możliwość, która pozwala na powołanie się na brak regulacji prawa w przypadku wymagania stempla. Niemniej jednak, w celu ograniczenia komplikacji i dla dobra własnej firmy, warto zaopatrzyć się w pieczątkę firmową już jako początkujący przedsiębiorca.

Stemple reklamowe - przydatny gadżet firmowy

Jakie informację muszą znaleźć się na firmowych stemplach?

Jeśli zastanawiasz się, co powinien zawierać stempel firmowy, spieszymy z odsieczą! Doskonale zdajemy sobie sprawę, że za sprawą braku regulacji prawnych, kwestie tego rodzaju mogą okazać się w naszym kraju bardzo problematyczne. W Polsce ze względu na brak określonych warunków prawny, podatnicy mają możliwość podjęcia decyzji o tym, jakie informację znajdą się na pieczęci firmowej we własnym zakresie. Niemniej jednak, należy zgodnie z ustawą o statystyce publicznej, w przypadku należenia do podmiotów podlegających wpisowi do rejestru podmiotów gospodarczy na swojej pieczęci firmowej podać numer REGON. Dobrze, gdy pieczątka firmowa zawiera takie elementy jak: pełna nazwa firmy, adres siedziby, numer NIP, telefon kontaktowy, adres mailowy, czy adres do strony WWW.

Koszt zakupu gadżetu firmowego

Pieczątki to wbrew powszechnie głoszonej opinii gadżety reklamowe, które nie wymagają dużego nakładu finansowego. Oprócz tego, w przypadku posiadania własnej działalności gospodarczej, możemy z powodzeniem dorzucić fakturę za stemple firmowe w koszty uzyskania przychodu. Obecnie zakup profesjonalnej pieczątki firmowej dobrej jakości waha się w granicach kilkunastu lub kilkudziesięciu złotych.

W porównaniu do okresu przydatności, na który mogą liczyć przedsiębiorcy, brak możliwości zakupu pieczątki firmowej przez duże koszty zakupu nie należy do najbardziej rozsądnych wymówek.

różne rodzaje stempli reklamowych

Posiadanie pieczątki firmowej to obecnie kwestia indywidualna. Niemniej, jak pokazuje doświadczenie współczesnych przedsiębiorców, ten gadżet firmowy jest w stanie znacznie ułatwić załatwienie niezbędnych spraw w Urzędzie Skarbowym, bankach w trakcie zakładania konta bankowego dla przedsiębiorców, czy w trakcie współpracy z firmami ubezpieczeniowymi.