UM Bytom: Wakacje bez problemów - informacja UOKiK

1 min czytania

Zakwaterowanie w innym hotelu niż w umowie, brud i zniszczenia w pokojach, brak klimatyzacji, niezrealizowanie programu imprezy, zmiana godziny wylotu takie problemy zgłaszają do UOKiK konsumenci, którzy skarżą się na wyjazd z biurem podróży.

Często okazuje się, że oferta prezentowana w kolorowych folderach czy na stronie internetowej, a nawet postanowienia umowy znacząco odbiegają od rzeczywistości, którą turysta zastaje na miejscu. Bywają także problemy z reklamacjami, np. biura podróży nie udzielają na nie odpowiedzi. W tym roku do UOKiK wpłynęło już ok. 140 skarg dotyczących branży turystycznej.

Więcej informacji na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Autor:Tomasz Sanecki
Zdjęcia: UOKiK

Urząd Miejski w Bytomiu, bytom.pl/, bytom.pl/wakacje-bez-problemow-informacja-uokik

Autor: krystian