Dobra agencja marketingu internetowego publikując witrynę w internecie zwraca uwagę na to, aby znalazły się na niej istotne elementy, które pozwalają efektywnie zwiększyć sprzedaż oraz zwiększyć zaufanie odbiorcy do marki firmowej. Warto więc przyjrzeć się temu jak konkretne elementy strony www wpływają na odbiorcę i dlaczego jest to tak bardzo istotne w dobie tak dużej konkurencji wśród stron internetowych.
Dane kontaktowe
Wydawać by się mogło, że tak podstawowy element jak dane do kontaktu z firmą są niezwykle prostą i klarowną kwestią do uzupełnienia. Okazuje się jednak, że wiele firm zapomina o pewnych elementach, które w znaczący sposób wpływają na postrzeganie firmy i pomogą zwiększyć zaufanie klienta do marki. Adres siedziby, numery telefonów kontaktowych to nie wszystko. Jeśli chcemy, aby klient nam bardziej zaufał to powinniśmy zadbać również o bardziej szczegółowe dane, które pokazują, że firma działa zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, a więc nieodzownym staje się umieszczenie w informacjach o firmie numeru NIP, KRS i REGON.
Współczesna witryna internetowa nie może się obyć również bez nowoczesnych sposobów na nawiązanie kontaktu. Nie mowa tutaj tylko o adresie e-mail, ale również o możliwości kontaktu za pomocą Skype, czatu na żywo z konsultantem za pośrednictwem strony www lub profilu w serwisie społecznościowym, który również umożliwia łatwy kontakt. Firmy, których specjalizacją jest tworzenie stron internetowych dla firm zwykle oferują bogaty wachlarz tego typu elementów za dodatkową opłatą, więc warto je rozważyć na własnej witrynie firmowej. Warto zauważyć też, że w dzisiejszych czasach praktycznie każda firmowa strona internetowa posiada wygodny formularz kontaktowy.
Daj się bliżej poznać
Samo logo firmy i jej zdawkowy opis nie wzbudzą wiele zaufania. Jeśli chcemy pokazać jakość firmy od jak najlepszej strony to warto rozważyć umieszczenie na stronie www rozbudowanego portfolio wykonanych zleceń. Portfolio jest świetnym rozwiązaniem dla różnego rodzaju firm usługowych, gdzie kluczowa okazuje się kreatywność. Nie można zapominać również o tym, aby strona www posiadała podstronę na której firma zamieści spis osiągnięć i nagród, które otrzymała za swoją działalność. Doskonale sprawdzą się w tym miejscu na przykład informacje o działalności charytatywnej i wsparcie dla organizacji pożytku społecznego. Dobrym rozwiązaniem jest również umieszczenie opinii zadowolonych klientów – nic tak dobrze nie wpływa na decyzję zakupową jak potwierdzenie profesjonalizmu firmy przez innych.